Krok 1
Udział w bezpłatnym badaniu certyfikującym
W pierwszej kolejności należy przejść na stronę Weź udział. Zostaniesz poproszony o udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące aktualnej sytuacji pracowników w Twojej firmie, akceptację oraz deklarację poszanowania Kodeksu Zasad Polecanego Pracodawcy. Etap ten jest bezpłatny i niezobowiązujący, a całość przekazanych danych poufna.
Badanie składa się z 3 części:
pytania dotyczące wielkości firmy oraz ilości zatrudnianych osób,
pytania dotyczące stosunku pracodawcy do pracownika,
akceptacja Kodeksu Zasad Polecanego Pracodawcy.
Badanie przeprowadzane jest w trybie online poprzez zaznaczenie jednej wybranej odpowiedzi, która odzwierciedla stan faktyczny.
Krok 2
Weryfikacja
Po badaniu certyfikującym, w ciągu 2 dni roboczych, dowiesz się czy Twoja firma kwalifikuje się do udziału w programie. Ocena dokonywana jest poprzez:
weryfikacja podanych danych,
analizę odpowiedzi udzielonych w badaniu,
autorską metodę kwalifikacji do udziału w Programie.
Na podany wcześniej adres e-mail przesłany zostanie wynik weryfikacji.
Krok 3
Decyzja o udziale w programie
W przypadku pozytywnej weryfikacji otrzymasz:
wiadomość email z informacją o weryfikacji,
dodatkowe informacje dotyczące udziału w Programie.
Koszt udziału w programie to tylko 50 złotych netto miesięcznie, płatne z góry, w rozliczeniu rocznym (Faktura VAT).
Jeśli Twoja firma nie spełniła kryteriów udziału w programie, wskażemy przyczyny negatywnej weryfikacji oraz poinformujemy o możliwościach udziału w Programie w przyszłości.
Krok 4
Certyfikat i pakiet korzyści
Po dołączeniu do programu Uczestnik może korzystać ze wszystkich funkcjonalności i otrzymuje:
certyfikat Polecanego Pracodawcy (wersja pdf i papierowa),
banner www do zamieszczenia na Twojej stronie internetowej,
naklejkę Certyfikatu (1 sztuka) na szybę lub witrynę,
elektroniczny wzór loga (na dokumenty firmowe),
dostęp do badania warunków pracy (porównanie do innych firm),
możliwość publikowania ofert pracy na PolecanyPracodawca.pl,
profil firmy na PolecanyPracodawca.pl.
Elementy identyfikacji wizualnej certyfikatu (baner www, dyplom pdf, elektroniczne logo) prześlemy Ci złączone do wiadomości e-mail. Naklejkę oraz dyplom papierowy otrzymasz przesyłką poleconą. Uzyskasz również dostęp do konta w naszym serwisie, za pomocą którego będziesz mógł publikować oferty pracy i otrzymywać aplikacje kandydatów, a także uzupełnić dane profilu swojej firmy.
Dostęp do pakiet usług otrzymasz po opłaceniu uczestnictwa w Programie.